Nu släpper jag bomben!!

Nu kan jag äntligen släppa bomben här i bloggen, dagen som jag har längtat så otroligt mycket efter!

Ni vet ju att jag skrev ett inlägg i höstas om vår längtan efter ett syskon till Alice.
Vi blev ju gravida, men bebisen ville inte stanna kvar i magen.
Skönt nog, så gick det väldigt snabbt efter missfallet.

Alice ska nämligen ÄNTLIGEN bli storasyster!!!! 
Och igår fick vi se bebisen för första gången, vilken känsla det är att få se sitt barn första gången.
Det låg EN söt liten bebis där i magen, som var sjukt envis med att ligga som en liten köttbulle så det gick inte att mäta huvudmåttet på bebisen.
Jag fick dricka massa vatten, hoppa upp och ner och gå ut och gå på sjukhuset lite innan bebisen flyttade på sig lite så det gick att mäta.

Vi blev framflyttade med datumet, hade räknat ut att det skulle vara 26 juni, men efter UL så blev vi framflyttade till 3 juli istället.
Så just nu är jag i vecka 18 (17+5 idag) och tiden går så långsamt just nu!
Men nu när man sett bebisen kommer säkert allt gå supersnabbt :)

Så en liten sommarbebis kommer det bli :) 
Får se när bebisen vill dyka upp, om den kommer göra som sin storasyster och komma en månad för tidigt!
Det återstår att se helt enkelt :) 

Åh vad vi längtar efter dig lilla bebis, kan det inte bli sommar NU TACK? 





Anonym
2015-01-29 @ 12:41:28

Stort grattis! Ska bli kul att följa er.

ann
2015-01-30 @ 08:38:37

Grattis till bebisen!

Elina
2015-01-30 @ 18:02:56

Åh vad roligt Pauline!
Stort grattis till er :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0