Ängskär

Godmorgon soliga, underbara måndag!
Jag och Alice har varit vakna i en timma, och jag är faktiskt pigg.
Äntligen! 
Förutom illamåendet så är det toppen idag :) 

Ska snart iväg och ta våran vanliga rutintur på måndagar. 
Netto och Lidl!
Dom brukar ju alltid ha så bra priser på inredning och sådant, och när man ändå har en morgonpigg liten tjej kan man lika gärna åka dit när dom öppnar! :) 

Ska även förbi ett postombud och posta ett par skor!
Jag är så glad över att ha fått sålt Alice sandaler från förra sommaren. 
Hon behöver ju nya iår, så sålde dom gamla för att kunna köpa nya!
Det är det bästa med att köpa lite dyrare skor, man får nästan alla pengar tillbaka på dom när man säljer dom vidare! 

250kr in, och dom nya skorna betalade jag 350kr för! 
Kavat Ängskär, ni är så välkomna hem till oss :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0