Beroende

Oh no...

Det där med att Alice har börjat vakna klockan 5 den senaste veckan har satt sina spår. 
För att denna mamman ens ska orka gå upp så tidigt, så har jag behövt dricka kaffe på morgonen för att hålla mig vaken. 

Vilket nu har resulterat i extrem huvudvärk om jag inte dricker kaffe...
Alice sitter och äter lunch just nu och jag dricker kaffe. Bra lunch va? ;) 
Hoppas huvudvärken försvinner snabbt efter denna kopp!! 

Om 3 timmar ska vi till BVC på 1.5 års-kontroll och även ta vaccin. 
Är så nyfiken på hur lång hon är :)
Vägde gjorde vi i förrgår här hemma och hon vägde då 11.4!
På 1-årskontrollen så vägde hon 9700 :)
Så hon har gått upp en del, trots hennes spring i benen! Haha :) 

Det återstår att se hur lång hon är!
Min lilla groda :) 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0