Mysteriet på den försvunna kossan!

Det började igårkväll. 
Jag skulle åka iväg och hämta hämtmat ifrån en kinarestaurang och Robin skulle lägga Alice för natten under tiden. 
Den populära snutten vid namn Kossan, var spårlöst försvunnen. 
Man kan hitta den lite var stans, eftersom Alice bär med sig den ÖVERALLT!! 

Vi hittade den verkligen inte, så det fick bli nattning utan kossan. 
Det gick, men det var lite sura miner från Alice. 

Jag kom hem, Alice låg och sov. 
Vi fortsatte att leta efter den, men utan resultat.
Vart kunde hon ha lagt den???

Natten gick, Alice sov. Fortfarande ingen kossa. 
Hon vaknade som vanligt tidigt på morgonen. Idag var det morgon 04.40 för hennes del!
Med en gång sattes det igång att leta efter deb populära kossan. 
Men utan resultat även denna gång.

Jag gav upp. Trodde det allra värsta, den har gått upp i rök. Eller ännu värre, den har tappats ute och någon har tagit den. 

Men... Plötsligt så får jag syn på något vitt med svarta prickar. 
Där, där är den! 
Så fint bakom tvn bland alla miljoner sladdar.
" Ja men visst, det visste jag ju hela tiden att Alice hade lagt den bakom tvn och tvbänken. Det är ju där man letat från första början..."

KNASUNGE!!!
Tur att vi hittade kossan, nu är allt som vanligt här hemma igen.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0