Min busiga lilla tjej

Nu är vi äntligen friska allihop!!
 
Så idag har vi varit på öppna förskolan för sista gången innan jag börjar jobba och Alice börjar förskolan.
Kan ju hoppas på att man är ledig ifrån jobbet något sen när öppna förskolan är så man kan få gå på det någon mer gång iallafall. Det är så mysigt att komma iväg och träffa föräldrar och barn. 
Och för att inte tala om hur glada alla barnen är när man sjunger, det är så kul att se.
 
Nu får vi se vad som händer i sommar utan att ha sådant inplanerat. Vara ute i solen mycket kommer vi vara iallafall :)
 
Nu ska jag in och kolla på min vackra Alice innan jag stupar i säng. Har huvudvärk och är helt slut ikväll, så det ska bli skönt att sova nu.
 
Ni får några sköna bilder på min lilla donna. Att hon är världens buse ser man ju bara på bilderna!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0