Snabbt inlägg

Tänkte bara gå in och skriva lite snabbt och kort. Har inte orkat, ibland har man verkligen skrivfingrar och ibland vill dom aldrig dansa på tangentbordet. 
Nu är jag i en sån period, plus att jag har mycket att tänka på.
 
I onsdags fyllde Alice 1 år, vi tog 1-årskort hos en fotograf och åt mat och fikade hos min mormor.
Kom hem och hon målade en tavla och sen somnade som en stock.
Igår så storstädade vi lägenheten och spenderade kvällen på akuten med Alice.
Skriver ett annat inlägg om det, men det gick bra iallafall! 
 
Idag har jag handlat och fixat smörgåstårtor tillsammans med min syster till kalset för Alice imorgon.
 
Så helgen kommer vara fullt upp också, så jag återkommer som vanligt nästa vecka igen tror jag.
Då har jag nog landat lite, lite mycket nu som sagt!
 
Svammel-inlägg. Men vi lever alla iallafall och blogginspiration kommer tillbaka snart, hoppas jag :)
Här är en bild på Alice fina tavla iallafall!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0