Moweo Metro black and white

Jag har nu äntligen köpt mig en smidig sulky att ha i bilen och som tar liten plats. 
Beställde den på jollyroom förra fredagen när dom hade kampanjerbjudande på deras nya barnvagn Moweo Metro!

Så jag fick vagnen, regnskydd, insektsnät och en resesäng för 995kr
Ordinarie pris på allt detta är ungefär 2300kr, så jag är hur nöjd som helst!
Men jag är egentligen inte i behov utav en resesäng, men det blev billigast och bäst att beställa detta paketpris :)
Ska se om någon ev. vill köpa resesängen. Men det får vi se :)

Detta är iallafall en paraplysulky som heter Moweo Metro black and white.
Den har fullt liggläge och världens bästa sufflett. En mugghållare tillkommer som är hur lätt som helst att plocka bort om man inte vill ha på den hela tiden. 
Det finns ett fack i bak på suffletten som du kan lägga plånbok, mobil och sådant som du vill ha nära tillhands :) 

Varukorgen är väl det enda som jag känner att det är lite negativt med, och det är för att den är så liten och bara kan ta 3kg. Men jag är nog bara helt enkelt bortskämd med min stoooora varukorg i Brio Sing:en.

Vi har inte varit ute och gått med vagnen utomhus än, men här inne i lägenheten är den hur lätt som helst att köra. Hjulen i fram är även låsbara, så det gör ju att vagnen är smidig att köra hela tiden!

Vagnen får toppbetyg av både mig, Robin och Alice. Alice ville inte gå ur vagnen förut när jag satte henne där i för att visa den nya vagnen. 

Jag återkommer med vad jag tycker om den utomhus! Men jag tror inget annat än att den kommer att vara grym!! :) 










Marie
2014-07-30 @ 22:41:07
URL: http://pimasu.wordpress.com

Den är med på dagens race, men i LILA, och jag är riktigt, riktigt sugen på att köpa den men efter mina vagnaffärer i år är det väl bäst att låta bli... om jag inte påstår att jag köpt den billigt begagnad när den kommer :P

Elin
2015-02-07 @ 22:15:16

Hejsan!
Här kommer jag och kommenterar ett halvår senare.. Men funderar på att köpa den här till min son, att ha när man ska resa iväg bl.a. Men undrar om den funkar till han? Han är 7 månader nu och den är tänkt att användas till sommaren..

Svar: Hej! :)
Om den är tänkt till sommaren så är han ju närmare året, och då skulle den absolut funka för honom! :)
Min dotter är snart två och vi använder den vagnen oftast när vi går på stan och så, våran bilvagn för tillfället :)
Den är ju perfekt till sommaren sen för er, fullt liggläge och grym sufflett så han kan sova utan o bli störd :)

Den är dock lite svårkörd i grus, men det går man ju inte i så ofta :)
Hoppas du är nöjd med mitt svar :)
Pauline Hildingsson

Jenny
2015-02-24 @ 10:59:46

Hej!Funderar på att köpa en sån här vagn men undrar om de går att ta av tyget och tvätta?


Svar: Hej!
Oj, det vet jag faktiskt inte.
Kan kolla upp detta när jag kommer ihåg det om du vill? :)
Pauline Hildingsson

Sandra
2015-04-14 @ 21:11:58

Vi är lite sugna på att köpa en sulky inför sommaren och dess resor och att som ni, ha den som bilvagn som alltid får följa med. Vår tjej fyller 2 nu och har strl 92-98 i kläder, väger ca 13,5kg - tror du att vagnen kommer vara för liten till henne nu i sommar?

Svar: Min dotter är ju också 2 år och har 92-98 i storlek!
Vagnen är inte för liten för henne än, så den tror jag absolut passar till din dotter i sommar :)
Pauline Hildingsson

Ronja
2016-01-06 @ 14:26:25
URL: http://denefterlangtade.blogg.se

Hejsan. En kommentar såhär långt senare. :P Jag har kikat lite på denna vagn och funderar på att slå till. Är du nöjd? Funkar den bra utomhus? Vi har en enorm ligg/sitt vagn nu som tar för stor plats i bilen plus en liten sulky som istället är "för liten" då den helt saknar förvaringsmöjligheter och inte har någon sufflett. Så vi har tänkt ha denna vagn enbart isf. Vår dotter är 2,5 år (fyller 3 år i juni) och är 92 cm lång, ca. 15 kg. Tror du det funkar? Hon går ju mycket själv också det är främst att ha vid marknad/shopping/längre promenader etc. Tack på förhand :) Mvh Ronja

Svar: Hej! :)
Använder inte denna vagn för tillfället så min systerson åker den nu!
Men jag tycker att vagnen är bra vid shoppingcenter o så. Inte den bästa vid grus och kullersten, så just en vagn till promenader så är nog inte denna vagnen den bästa kanske!

Men jag gillar vagnen, verkligen!
Men rekommenderar den isåfall till plan mark, och inte typ skogsvägar o sånt ;)
Det är rymlig, så tror absolut att din dotter kommer att få plats i den :)
Pauline Hildingsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0