En heldag i kvänum

Igår så var jag och Alice hemma hos en av våra Aprilmammor! 
Det var Kristin och hennes barn som vi lekte med :)
Det skiljer bara 2 dagar på våra barn, tycker jag är kul. Vi låg inne på BB samtidigt också, fast det visste jag inte då. 

Vi grillade korv (nä, nu ljuger jag. Det var ju hennes man Håkan som grillade, inte vi!) fikade världens godaste kladdkaka, solade, kollade på när barnen badade och lekte och sen agerade vi även sjuksköterska på Alice lite. 
Hon blev hysteriskt jätteledsen och gick och haltade. 
Först trodde vi att hon hade trampat på en geting, men det var nog bara en tagg av något slag som hon trampade på.
Kristin fick ut taggen med pincett iallafall, så allt gick bra :) 

Det var hur mysigt som helst att vara hemma hos dom. Vi bor ändå hyfsat nära, och detta var första gången som vi träffades och umgicks (förutom det stora kalaset i Stockholm i maj)
Det får vi bli bättre på att ses tycker jag :)











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0