Uppbokad vecka

Så skönt för både mig och Alice när man har saker inbokade på veckorna!
Ibland blir det bara att ta det lugnt och ibland fullt upp, men nu så.
Denna vecka ska Alice får träffa barn varje dag förutom fredag (vad jag vet än sålänge)
 
Idag var vi på babymusik i Dälderna, imorgon ska vi på babymusik i Kyrkans hus i stan.
På onsdag och torsdag ska vi åka till Göteborg och hälsa på min kompis som har en son på 1 år :)
Fredag vet jag inte vad som händer än, det märker vi!
Men lördag ska vi hem till moster och kusin för att fira min storasyster som fyller år.
Och på söndag ska jag och Alice åka och bada på badhuset med Ida och Kevin, och Sanna och Neah. 
 
Så denna vecka kommer bli hur mysig som helst med allt som händer :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0