Öppna förskolan

Idag har jag och Alice testat på en ny öppna förskola här i Skövde.
Vi åkte ut till Ryd till Familjecentralen tillsammans med Ida och Kevin.
Barnen satt och lekte sen var det även babymusik där.
Alice var överlycklig som vanligt när vi sjöng :) 
 
Nu ska vi bara ta det lugnt, Alice ligger och sover och jag ligger i soffan och tar det lugnt.
Fick precis ett samtal från en telefonförsäljare, dom ringer sisådär 3-4 gånger om dagen så nu svarade jag för o se vad det var för något.
Dom ville ge mig ett identitetsskydd för 49:- i månaden... Inte intresserad men ville ändå inte förstå mitt nej.
Tänkte skriva in mig 3 gånger i deras databas. 
Att försäljare alltid ska ha svårt för att ta ett nej, helt sjukt!
 
Nu ska jag andas och lugna ner mig lite!
Ikväll kommer ett inlägg från Robin upp iallafall, det har han lovat mig. Så vi får hoppas på att han håller vad han lovar. Välkommen in i kväll och läs om Robin och hans papparoll till Alice.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0