Julen 2014

Vilken mysig jul vi har haft det, och vad kul det har varit när Alice är mer medveten om vad det är som händer än förra julen. 
Hon blev helt galen när hon fick paket, ville öppna dom med en gång.

På julafton så var vi hemma hos Robins bror med familj och Robins föräldrar var där också. 
Åt god julmat, kollade på Kalle anka och öppnade massa fina paket. 
Alice blev jätterädd och ledsen för tomten, men efter en stund så släppte allt och hon tog emot paketen själv från tomten. 
Och när tomten skulle gå, så gav hon tomten en miljon slängpussar. 

På juldagen så var vi hemma hos min mormor med hela min släkt på min mammas sida. 
Där åt vi kalkonmiddag, bytte julklappar och fikade. 
Även där fick Alice superfina julklappar! 

Igår så var det inte speciellt juligt för min del, jag åkte iväg och jobbade. 
Så är det när man jobbar i butik ;) 

Alice har fått sååå många julklappar, så det går inte skriva upp allt. Dumt om jag skulle missa något också :) 
Men av mig och Robin fick hon iallafall ett piano, en bil som man kan åka på, böcker, brödrost och kakfat från Jabadabado och ett playdoo-leraset. 

Sen har hon fått blandade saker, böcker, kläder och leksaker. 
Hon verkar vara supernöjd, för hon vill leka med allting helst samtidigt. 
Vårt vardagsrum är lite kaos just nu med alla leksaker ;) 

Julen har varit underbar iallafall, och vi alla tre är supernöjda!! 












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0