Min lilla knasboll

Godmorgon! :)

Alice är verkligen knasig, så annorlunda hon har sovit de senaste veckorna. 
Men inatt förvånade hon mig verkligen.

Igår somnade hon ju på två sekunder vid 7, sen vaknade hon inatt vid 4.
Då var hon ledsen för att hon hade tappat nappen, så en napp i munnen så somnade hon om.
Och vaknade nu, vid 7!

Så 12 timmar har hon sovit inatt, det var sjukt längesen :) 

Denna lilla tjej har blivit så otroligt stor sen hon började dagis. Hon känns så mycket större än vad hon är. 
Hon har börjat prata så mycket, och jag skrattar varje gång!
Hon har nämligen börjat säga OJ, så hon går runt och säger det heeeeela tiden nu! 
Jag kom med vällingflaskan precis och Alice utbrister : OOOOJJJ!!! 

Min lilla knasboll!
Undra vad nästa nya ord blir och kommer. Barnen på dagis kommer verkligen lära henne mycket! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0