Barnrumsinredningstankar

Jag är så sugen på att plocka ut varenda grej från Alice rum och göra om allt där inne! 
Att jag aldrig kan bli nöjd med något ;)

När det kommer till inredning så kan jag inte ha det på samma sätt en lång tid, jag vill göra om ofta! 

Men i denna lägenheten så är det svårt att göra om, det är i stort sett bara köket och Alice rum som går att göra om någorlunda :)

Det är ju planer på att snart köpa en större säng till Alice också, så kanske dumt att göra om för mycket nu så att inte den stora sängen får plats sen. 
Jobbiga tankar som snurrar, vilka problem jag har ;)

Det återstår att se vad som händer, jag bytte iallafall knoppar på Alice garderob som jag har velat göra länge. 
Så nu har hon två jättefinq keramikknoppar i gråblå färg :) 

Jag tar mig en funderare på detta lite till innan jag får ett anfall o plockar ut allt ;)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0