Måndag morgon

Klockan är 7 denna måndagsmorgon. Sista dagen på september och vi går in i den bästa månaden på året. Om exakt en månad (31 dagar) så är det min dag. Min födelsedag!

Jag blev helt plötsligt ensam med Alice i sängen denna morgon. Såhär tidigt.
Robin har nämligen åkt iväg till skolan idag, och det är första gången på 4 veckor.
Helt otroligt! Förstår inte att han har varit sjuk så länge.
Jag hade fått krupp på att vara sjuk så länge. Usch!
Men som sagt, idag är han på benen och idag börjar han sin utbildning som plattsättare.
Tidigare läste han till golvläggare, men det är han klar med.
Så nu är det 8-12 veckor med plattsättning, sen praktik, sen är min man färdig!!!
Vad snabbt det har gått :)
Så glad för hans skull att han snart är färdigutbildad.

Nu håller jag tummarna för honom att det kommer gå bra idag! Min älskling.
Jag älskar dig Robin <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0