Shoppat lite

Idag var det visst farligt att jag stannade kvar i sängen och kollade igenom min mail.
Har precis skickat iväg två stycken nätbeställningar! 
Det riktigt kliade i fingrarna på mig.
 
Men nu ska jag nog sätta mig på händerna så jag inte beställer något mer.
Är nämligen sjukt sugen på att beställa hem fotoböcker.Så kul att ha och kolla i, istället för att bara kolla på datorn hela tiden. 
Vi får väl se om det är något som skickas iväg.
Om jag känner mig rätt så kommer det nog bli så! Haha
 
Ett att paketet som jag skickade efter var en Mina första år-bok till Alice.
En superfin, som jag har suktat efter i några veckor nu.
Och nästa vecka är den äntligen min !! 
 
Jag älskar verkligen Littlephant :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0