Dopförberedelser

Det riktigt kliar i mina fingrar just nu.
Jag håller på och planerar min lilla skruttas dop för fullt. 
 
Jag har nu kyrkan bokad och lokal att vara i efteråt bokad.
Jag har en fotograf bokad som ska komma hit på fredag och ta lite fina bilder som jag bl.a. ska ha på dopkortet.
 
Har haft tanken att fixa dopkort på en hemsida, men kom precis på att det kommer gå på nästan 400:- för 30 kort.
Så jag satte mig med redigeringsprogrammet Picasa precis och fixar iordning egna istället, och sen skickar iväg som framkallning som kommer att kosta ca. 1:-/st . Ekonomiska-Pauline är i farten. 1-0 till mig!
 
Nu är det vad jag ska bjuda på och hur jag ska dekorera allting. Men hallå Pauline, stressa inte med något. Dopet är inte förens om 3 månader! Hahaha!
 
Tänkte göra ett inlägg någon dag sen, om vad som skulle vara kul att få i doppresent till Alice.
Jag menar, lite tips skadar ju inte att ge! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0