Scream

Jag vill bara skrika ut i hela universum, så glad är jag just nu!!
JAG ÄR MAMMALEDIG!!!
Och ska förhoppningsvis inte jobba något förens om 17-18 månader.
Helt sjukt!
Jag har fortfarande inte fattat det riktigt. Att jag, lilla jag, ska vara mammaledig. Ta hand om ett barn!

Nu ska jag iallafall bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig!

Eller vänta lite här nu... Jag måste ju ta bort alla mina ballonger (som jag inte har berättat än varför jag har hela lägenheten full av ballonger, det kommer snart!) , sätta ihop alla mina möbler jag köpte på Ikea förra månaden. Tvätta bebisens alla kläder, boa vagnen, packa bb-väska... Ja, listan är lång!
Och den ska jag bocka av allt eftersom, en sak i taget och inte stressa :)

Jag börjar min första dag som mammaledig med att självklart vakna tidigt, vaknade halv 8.
Nu ligger jag i sängen med en skål yoghurt på magen. Perfekt matbord btw! :)
Och om några timmar ska jag vara barnvakt åt min lilla skrutt Agnes!
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)

Bilderna är tagna i fredags, 35+6!

Anonym
2013-03-28 @ 14:18:03

Grattis till lilla bäbisen! Hoppas allt gick bra och att ni mår bra :) nu börjar resten av ditt liv, som mamma! Lycka till fina du! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0