Jobb och vila

Jag skulle göra så mycket när jag kom hem ifrån jobbet hade jag tänkt.
Nu har jag varit hemma i 2 timmar och jag sitter fortfarande i soffan, där jag satte mig direkt när jag kom hem.
 
Man börjar bli trött i kroppen nu känner jag, så jag orkar inte göra så mycket mer än att jobba och sen komma hem och lägga mig i soffan.
Min tvätt som jag tvättade i måndags ligger fortfarande kvar i torktumlaren och hänger fortfarande kvar på torkställningen inne i badrummet. OPS! Hahahaha!
 
Vilken tur att jag är ledig i 4 dagar nu efter att ha jobbat imorgon också. 
Då hinner jag nog med att göra allt som borde göras. 
 
Imorgon ska jag till Mvc och mäta magen och kolla så bebisen mår bra. Det ska bli mys att få lyssna på bebisen hjärta och höra hur den rör på sig där inne i magen. 
Så skönt att R följer med på det också, det blir nog lite mer verkligt för honom då när han får höra bebisen.
Det är ju inte riktigt samma sak för honom som för mig, eftersom jag känner bebisen nästan 24/7 :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och spela lite Candy Crush! Godnatt :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0