Little Monki

Jag måste skriva av mig lite, för är så arg just nu!!

Har varit i Göteborg igår och idag. Igår gick jag på stan med min käre vän Filip. Gick till Monki och provade lite kläder, och hittade världens finaste tröja. Köpte den såklart!

Några timmar senare så åkte jag till min vän Karin som jag även sov över hos. Tog bussen ifrån henne nu imorse och bestämde mig för att ta på mig den nya fina gosiga tröjan.

Mötte upp min mamma och min lillasyster i stan här i Göteborg och gick lite på stan. Ungefär 2 timmar senare så märkte jag att min nya fina gosiga tröja har blivit hur luddig och ful som helst. Efter att ha haft på mig den i endast 3 timmar!!

Bestämmer mig för att gå upp till Monki och fråga dom om det verkligen ska bli såhär efter några timmar, när den ändå kostar 400:-

" Det är du själv som har orsakat att det blivit såhär på din tröja. "
- Hur då? En tröja ska inte börja ludda och bli såhär ful efter att ha haft på sig denna i 3 timmar?
" Det är din väska som skaver sönder tröjan!"
- Kan du säga mig VAD det är på väskan som skaver sönder tröjan såhär??
" Din väska är hård, det är därför! "
- Men detta godkänner inte jag. En tröja ska inte bli såhär efter några timmar av att min väska är hård och går emot min tröja. Jag vill faktiskt reklamera denna!
" Det går inte. Det är ingen godkänd reklamation! För det är du själv som jag orsakat felet på tröjan. "
- Men skojar du med mig? Jag vill inte ha en tröja som blir såhär med en gång!!
" Men vi kan inte ta tillbaka den, för det är ingen godkänd reklamation eftersom du själv har orsakat felet på tröjan själv."

Det ska väl för sjutton inte bli så på en tröja efter några timmar?
Och personalen på Monki är nog den otrevligaste personalen som finns, om man inte räknar med Zara då.

Jag kommer aldrig mer sätta min fot på Monki igen, och det är inte bara för denna anledningen. Men detta var droppen!!

Tycker ni att jag överreagerar?

Gaymasen
2012-10-30 @ 21:42:29
URL: http://gaymasen.se

Usch vad träligt! Så ska det ju verkligen inte vara. Dålig stil.

Håller för övrigt med om Zara-personalen. Synd på en sån bra butik. Jag handlar mycket där men inte är de särskilt trevliga inte :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0