Hört på bussen

Älskar att lyssna på vad folk säger till varandra, som ikväll var på bussen.

" Asså, jag har en liter vin hemma som vi kan dricka i helgen. "
- Åh vad bra!
" Fast Asså, när jag luktade på den nu i helgen så luktade den typ jäst. Men det kan man väl dricka ändå? "
- Ja, klart du kan. Varför skulle du inte kunna?
" Ja, jag menar det. Hur kan folk annars dricka massa vin som har lagrats i flera flera år, som inte har jäst? Varför har min jäst då liksom när dom inte har jäst? "
- Jo men du har väl haft din öppnad i några veckor?
" Ja men ändå, det spelar väl ingen roll."

Tyvärr, så fick jag inte höra fortsättningen på denna otroligt underbara diskussion då jag klev av bussen.
Men jag skulle så gärna vilja veta vad dom kom fram till! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0