Utmaning

Jag har blivit utmanad utav kungen själv att svara på 10 frågor! ( Ja, Gaymasen alltså! )

1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?
- Att du bjuder på dig själv och är så sjukt rolig! Jag har alltid smilegroparna högt uppe vid hårfästet när jag läser allt som du skriver och gör! Fortsätt som du gör! :)

2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?
- Jag hade velat vara en fin fågel. Kunna flyga överallt vart man vill och se världen ur en annan synvinkel. Tänk att kunna ta sig från ett ställe till ett annat på några sekunder genom att bara lyfta ett par vingar! Vad underbart det hade varit :)

3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?
- Pauline Klantarsel Hildingsson, hur det är att leva som en klant! Ni som känner mig förstår precis varför min boktitel skulle heta såhär.

4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?
- Jag vill verkligen inte ha något utav det. Men om jag måste välja så, cancer. Men då ska det vara en som går att bota snabbt och att man inte kommer ha några men utav det resten av livet.

5. Värme eller kyla?
- Helt klart VÄRME!! Ingen tvekan alls på den frågan!

6. Mac eller PC?
- Har aldrig någonsin ägt en Mac så jag väljer PC.

7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?
- Kallt hav och få kallsup. Jag hade fått panik om jag vetat att ett stort otäckt djur hade dykt upp vid mig när jag hade simmat i vattnet. HUU!!

8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?
- Men guuud vad svårt. Men då skulle det varit Zac Efron. Han är ju bara så GALET snygg!

9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?
- Inget utav det, men om man nu verkligen måste välja så är det penis.

10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?
- Då hade jag slagit två flugor i en smäll. Jag hade festat med Lady Gaga och pengarna som jag hade fått av henne hade jag gett direkt till en organisation, tex Unicef eller liknande!
Gaymasen
2012-06-01 @ 10:01:50
URL: http://gaymasen.se

Tack för att du tog dig tid att svara, skoj att läsa!



Älskar boktiteln. Jag är nämligen också lite av ett klantarsle, haha.



Och punkt 10 med Lady Gaga och skänka till välgörenhet. Du är den första som skrev det. Lite den tanken jag hade. Se vilka som tänkte så långt att man kan ha roligt samtidigt som man gör något vettigt av pengarna :P haha!



Tack!



// Kungen ;-))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0