Nu är det nära

Nu har jag nog packat färdigt det mesta, tror jag!
Lite småfix att packa ner det sista imorgon, men annars är allt färdigt.
 
Fick ett sms ifrån mamma att jag absolut inte ska ta med mig långa byxor och tröja, dom kan gå runt i shorts och linne även på kvällarna. GUD vad skönt! 
Nu längtar jag så jag spricker. 
En arbetsdag kvar!!!! 
 
Har passat på att mysa med min systerdotter och självklart min fina syster och sambo nu efter jobbet.
Jag bytte blöja för första gången idag, tror jag iallafall. Har inget minne av att jag ska ha bytt på någon innan iallafall. Cred till mig, jag känner mig sjukt stolt iallafall! Haha!
 
Ska passa på att mysa lite extra mycket med Svea nu, eftersom jag inte kommer att träffa henne förens på torsdag nästa vecka :( Jag kommer sakna henne så sjukt mycket! 
Jag lägger säkert upp ett inlägg på Landvetter, men om inte.
HA DET BRA HEMMA I KALLA SVERIGE!!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0