You give me fever

Oh no, ska hon skriva nu igen den dära tjejen som bara ska klaga på allt hela tiden?
Ja tänk för att jag ska det. 
Och nu skriver jag för att jag ligger nerbäddad i sängen med noll aptit och har gåshud.
Gåshud pga fever. BLÄ!
 
Jag gav inte upp i första taget ska ni veta. Ohnej, jag gick till jobbet!
Gick runt där och kände hur jag blev varmare och varmare, och jag blev mer och mer frusen.
Tillslut gav jag upp, och lämnade stället efter en och en halv timma. 
 
Väl hemma somnade jag med en gång. DET, det hörrni, det var skönt!
Försöker få i mig lite mat, men det är svårt när mandlarna är så stora att ingenting går att svälja ner mellan dom.
Ja, tänk er två tennisbollar i min lilla hals. Det går ju inte ens?
Så skönt har jag det just nu! 
 
Må detta gå över snabbt, då jag verkligen inte ha tid med detta. TACK!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0