Stressad!!!

ÅH... Jag är så irriterad och stressad på samma gång. Jag tycker inte om mig själv alls just nu, har inte gjort det på hela veckan.
Har sjukt mycket att göra på jobbet men har för lite tid på jobbet för att göra det. Så jag stressar upp mig för det och då blir inget gjort istället.
Jobbar 8 - 15 idag, och då är det först utbildning till klockan 10. Sen fixa med kassorna i en timma och sen har jag en timma på mig att fixa det jag ska göra innan jag ska iväg för att äta. Sen är det dom andra som ska äta, och när rasterna är färdiga. Ja då slutar jag!
OJ! Och där rann tiden iväg. Typ. Men jag ska jobba hårt under den timman, det är en sak som är säker.
Sen är det mycket är hemma. Idag efter jobbet ska jag tömma mina garderober och sen börja packa ner alla köksgrejer. Så det är inte mycket kvar egentligen, så jag hinner nog. Är ledig imorgon hela dagen vilket är helt sjukt underbart. Slippa stressa med allt.
Men ändå stressar jag upp mig. BAH! Sluta upp med det nu Pauline!!
Och sist men inte minst. PMS när man ska flytta och har mycket på jobbet. Det är ju bara pricken över Iet, eller vad säger ni? Allt blir ju 100000 gånger värre nu på grund av ännu värre humör.
Tycker synd om alla i min närvaro! Säg till om jag är arg eller grinig. För då ska jag försöka lugna ner mig
Jag var bara tvungen att skriva detta, haha! För jag är arg på mig själv!
Men. Nu vet ni vet.
Nu ska jag trampa iväg till jobbet strax. Hoppas ni får en grymt bra dag. PUSS

Såhär ser lägenheten ut som jag bor i nu! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0