Godmorgon

Godmorgon godmorgon!

Min morgon började med en ISKALL hand som la sig på min rygg. Vaknade med ett ryck och det kändes som att jag flög upp ur sängen. Inte riktigt då, men lite dramatisk får man väl vara!
Ted är så söt när han kommer in varje morgon och pussar mig hejdå. Förutom idag då, när jag blev väckt av en iskall hand. Haha! Men det var nog inte med mening hoppas jag.

Jag har ringt hyresvärden nyss angående våran spis. Den gick sönder igår.
Jag skulle ställa mig och laga mat, satte igång pastavatten och gick iväg för att göra annat.
Det tog ett bra tag innan jag gick in i köket igen för att kolla hur det gick, och plattan var iskall.
Skulle kolla ugnen också, och den fungerar inte heller. Det går inte sätta igång graderna.
Detta känns så underbart när jag och Ted precis har storhandlat massor. Hoppas det går att ordna fort. Dom skulle komma under dagen iallafall!

Nu blir det strax jobb, ska bara gosa lite med Svea först. Och sen fixa till mig det sista.
När jag skulle ta mascara förut så tryckte jag in hela borsten i ögat. Det var en hel underbar känsla. Jag såg typ ingenting, haha!

Ha en bra dag nu så hörs vi. PUSS

Grymt snygg bild på mitt öga, haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0