Julen är (snart( här!

Ligger i soffan och gosar med min underbara bebis!

Har precis blivit färdig med att slå in 24 paket till skruttan Nellsan Pellsan som jag ska ge till henne imorgon.
Paketkalender var så otroligt roligt när man var liten, vaknade på morgonen och gick och kollade på tavlan som vi hade hemma som mamma hade hängt upp små julklappar i.

Nu för tiden så tycker jag det faktiskt är roligare att ge julklappar än få.
Fast deklart, självklart vill man ju ha paket också. Älskar överraskingar, när man inte har sagt att man vill ha något så får man värsta grymma presenten/julklappen.

Nu ska jag sova! PUSS OCH GODNATT

Gaymasen
2011-11-29 @ 15:32:41
URL: http://gaymasen.se

Haha, gulligt. :) Och komiskt att du skrev om just ThaiHouse för jag och min karl pratade om det för bara några dagar sen. Ingen av oss har varit sugen på det. Har bara ätit där EN gång sen jag kom hem efter sommarjobbet i somras. Brukar vara där typ en gång i veckan annars, förut. Haha. :-)



Pizzan var från Pizzabageriet (men skräms inte för priset, de har asgoda pizzor till bra priser också!) :-D Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0