Skruttprutt

Godmorgon godmorgon godmorgon!

Gick upp tidigare än vad jag tänkt idag, och skulle egentligen gått upp tidigare än jag behövde också.
Så nu sitter jag här redo att gå till jobbet, men börjar inte förens 12.00.
Tänkte då passa på att skriva lite!

Idag ska vi inventera lagret på jobbet. Jippie. Kommer nog ta hela min arbetsdag, 12 - 16.
Imorgon blir det inventering i hela butiken. 7 - 19. Kommer jag vara trött? Ja!

Skönt med en kort arbetsdag iallafall, så får se vad jag hittar på efteråt.
Var längesen som jag gick ut och gick. Vore underbart om det kan vara bra väder hela dagen idag, så kan jag nog ta mig en promenix senare sen.

Ska ut och gosa med Svea lite nu, hon sitter på balkongen och njuter. Sötnos!
Hon älskar verkligen att vara ute, så är jag en kärring och har henne inomhus. Vilken tur hon har att hon har en sån bra matte som låter henne vara ute på balkongen iallafall. Och att vi går ut ganska ofta, iallafall på sommaren.

Ha en bra dag nu! Puss


Min skrutt är väldigt bekväm av sig. I alla lägen. Hahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0