Tourist and other hornet

På 1 vecka, 8 dagar så har jag gått på bio 3 gånger!
Och jag som inte har gått på bio annars på flera flera månader. Det är sjukt.

Förra fredagen så var jag på The Tourist med Sabina och Erika. Grymt bra film. Och Johnny Depp är inte helt fel att kolla på heller!
I onsdags så var jag på Love and other drugs med Peter. Jättefin film och jag började gråta flera gånger.
Och igår så var jag på 3D-filmen The green hornet med Sabina och Erika.
Jag hade inte hört något om den filmen, så visste inte alls vad den handlade om, mer än att det skulle vara en actionfilm. Dom borde nog skriva att det är en Actionkomedi.
För gud vad alla skrattade hela tiden! Den var grymt rolig, men det där med 3D kan dom skippa tycker jag.
Vilka dåliga effekter det var!

Men se dessa filmer, dom är riktigt bra!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0