Baby i know the story

Äggmacka och en god natts sömn, nu är jag taggad för en dag på jobbet!

Jag laddar dagen med gamla minnen från förr, haha! Sitter och lyssnar på Westlife som jag lyssnade jämt på när jag var liten. Är inte förvånad alls att jag kan texterna utantill nästan.

Det blir jobb hela dagen, och sen ikväll är jag så sjukt sugen på tacos. Om ingen vill äta det ihop med mig så får jag fixa det själv. För jag SKA äta det, och det med basta !!

Jag går runt här hemma och är supernöjd med mina senaste inköp till lägenheten. Åh!
Ska till Ikea på måndag med Peter, då ska jag köpa mig en ny hylla i vitt. För jag vill inte ha min stora träfärgade hylla längre. Sen är jag sjukt sugen på att köpa ett piano!
Så om det är någon som har en keyboard eller något, som ni inte vill ha. Säg till mig, jag köper det gärna!

Ha en bra dag allesammans!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0