Mycket på fyra dagar

Ska man be om ursäkt varje gång man inte orkar skriva varje dag?
Neee! Men idag gör jag det ändå.

Detta har hänt sen jag skrev sist.

* Som jag skrev sist så hade jag rätt. Det blev böcker, böcker, böcker och böcker som jag gjorde på jobbet i tisdags. 

* När jag var ledig i Onsdags så var jag med Peter och Nellie på stan. Köpte lite grejer och lite fikabröd och gick hem och överraskade min syster Emelie. Hon blev överraskad, minst sagt. Och superglad! 
Köpte två kokböcker som hon ville ha, och sen en jättefin Emelie-halsduk. En snorgröngul typ. Som sagt, jättefin. Ifrån Cubus :)  

* Jag har fått svar ifrån Vårdcentralen om mitt knä. Jag har ett helt normalt knä. OKEJ? Jag förstår inte riktigt, men okej. Jag får väl gå runt och ha ont ändå ävenfast det inte är något fel med det.

* Pratade med Daniel i måndags när han fylde 21 år. Längesen! Pratade om att jag vill söka till Idol iår och frågade om jag borde göra det. Då fick jag som svar att - såklart du ska! Du kommer inte ångra dig, jag tror på dig. Du är söt!
Förstår ni att jag levde på dom orden hela tisdagen när jag jobbade? Dom orden gick verkligen rakt in i mitt hjärta.

* Igår fick jag sms när jag jobbaade ifrån Peter som frågade mig - Du gillar små överraskningar va?
Sånt skriver man inte, okej? Så jag gick runt hela jobbdagen och undrade vad det var. När han hämtade upp mig på jobbet så visade det sig att han hade köpt semlor. MUMS! Det var superduperjättegott !!

* Tänkte igår efter jobbet - Ska jag vara bekväm av mig och köpa mat på Gräddhyllan idag(fredag) eller ska jag laga mat? PAULINE, TÄNK PÅ DIN EKONOMI !!
Så jag ställde mig och fixade iordning lite mat. Skulle egentligen bara steka lite kyckling, men den började jag leka lite med maten.
Hällde i massa kryddor och massor med sweet chilisås och även lite soya, sen tog jag några skedar av mango chutney och sen hällde jag i en hel konversburk med ananas. Både spadet och ananasen, och sen hällde jag i creme fraiche. Hade ris till det, tror det är godast!
Det blev så underbart gott ska jag tala om för er !!
Jag älskar att leka med maten, och det blir bara bättre om det blir gott också. 


 Mer lek i köket med maten, det gillar vi :) Haha!

STYLE CRUSH
2011-02-25 @ 21:53:11
URL: http://malinronnquist.se

sv: haha precis min tanke också! JUPITER? det visste man ju i sjuårsåldern ;)



åh detsamma söta du!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0