Göthlabooourg

Sitter och försöker få i mig gårdagens pizza, fläskfilé och beanesås på. Lär mig aldrig stavningen på såsen, men ni förstår ju vad jag menar!

Uppe med tuppen på en lördag, vad är detta? När jag är ledig och allt.
Jo jag ska faktiskt strax bege mig ut i vilda västern. Eller inte.
Ska gå till tåget strax som tar mig till GÖTHLAAABOOOUURG !!

Ska hälsa på min underbara kompis Karin! Har inte träffat henne på ett ex antal månader, så nu är det verkligen dags att ses. Ska bli superdupermysigt.
Åker som sagt idag, och stannar i Göteborg till på måndag.
Då på måndag ska jag möta upp Ellen på stationen och följa med henne till hennes skola.
Hon går Make-up-utbildning så jag ska vara med och bli sminkad av henne.
Ska bli superskoj!

Så det är vad min helg har att erbjuda. Hoppas på en kanonbra helg, faktiskt!


 Okej, försök att inte stirra er blinda på mina ögonbryn. Jag VET att dom är olika. Jag vet inte hur jag ska göra för att få dom lika. Och nu kommer ni ju självklart kolla på dom bara för att jag skriver detta. Hahahaha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0