Get it right



Jag har haft denna låt på hjärnan i två dagar nu.
Igår så vaknade jag upp och det första jag gjorde då var att börja sjunga på den.
Läskigt att en låt bara kan ploppa upp i hjärnan så.

Vet inte varför, men jag får en klump i magen när jag hör denna och tårarna försöker tränga sig igenom mina tårkanaler.
Jag är ju inte ledsen?
Kanske är ledsen för hennes skull? Eller för någon annans skull? Jag vet inte.

Ska nog rensa min hjärna med att sätta på en annan låt istället. Det funkar ju inte att sitta och lipa nu.
STYLE CRUSH
2011-08-31 @ 13:45:00
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

sv: haha det är så härligt att du har så många frågor ;) ja, han är kompis med ett gäng jag var där med och på den vägen är det! galet att han bara skulle titta förbi några minuter för att säga hej! haha.. så var jag där. och föll pladask ;) göööllligt!

puss sötis.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0