Wooouuuunderbaaauuurt

Vilken underbar dag jag har haft idag!

Hade sovmorgon till 11, och direkt när jag kom till jobbet så satte jag mig på kontoret och började med att lägga in massa elreturer i datorn som jag aldrig gjort innan!
Så jag hade chefen med mig så vi hjälpte varandra med det. Det tog mig 2 timmar innan jag var helt färdig, men nästa gång lär det gå snabbare då jag vet hur det fungerar!

Sen stod jag i kassan i 1½ timma och sen blev det lunch. Efter det tog jag och chefen tag i lagret och började städa det. Vi gör alltid iordning på vårat lager på måndagar och onsdagar, men idag så tog vi tag i det på riktigt!
Kollade igenom massa pallar som har stått på lagret och tagit upp plats.
4 stycken är helt borta, och gud vad mycket plats vi fick helt plöstligt!

Så under mina 7½ timmas arbetspass så var jag ute i butik ungefär 2½ timma max.
Skönt med sådana dagar ibland fakitskt. Men det skulle bli riktigt tråkigt att ha sådana dagar varje dag.

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol !!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0