Alarm

Godmorgon på er!

Vilken hemsk alarmklocka min nya mobil har. Jo, för jag har fått en ny telefon.
Men bara under 2 veckor ungefär, för jag var tvungen att lämna in min. Jag fattar inte vad jag gör med mina telefoner. Ska alltid lyckas pajja dom eller göra så att dom dör hela tiden.
Den är iallafall inne på "lagning" så fick en lånetelefon. Underbart att den har 3 ringsignaler att välja mellan...
Jag håller på och skiter på mig varje gång jag vaknar av det, för att det är så högt och så jobbig signal.

Ska strax trampa iväg till jobbet med min lila blixten. Jag funderar på att måla om min cykel eller något. Vit kanske?
Idag blir det jobb hela dagen, 9 - 19. Har en del att göra idag så dagen kommer nog gå ganska snabbt hoppas jag.

Och nu vidare till Idol då.
Vad grymma killarna var igår. Men den bästa var nog Daniel, min kompis.
Tråkigt att han inte gick vidare bara. Men han kommer lätt att gå vidare som juryns Wildcard, så fina ord som dom gav honom igår. Han är bäst bäst bäst.
Men vad gjorde Malin igår då? Så falskt och så hemskt. Helt rätt av Andreas och säga som han sa.

Nu måste jag stänga av här och fixa iordning det sista.
Ha en bra dag!

Och föresten ......
Girl, you are amazing just the way you are ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0