Grattis Nellsan :)

Haa.....Haaaaaa....Haaaaaaaaa !!

Ingen skräll att jag har blivit dissad för 8756782 gången i mitt liv. Börjar bli ganska van nu.
Någongång ska man väll hitta Mr.Big?
Nej, jag ska inte stressa. Jag lovar!

Hade världens grymmaste ikväll igår.
Var hemma hos Bettan tillsammans med Ellen, Johanna och Louisa. Vi satt och drack vin och åt gott och spelade spel och sen dansade våran grymma Åhlénsdans.
Det blev utgång på Husaren där vi absolut INTE var ensamma.

TACK UNDERBARA MÄNNISKOR! :D
Annars så har jag jobbat hela helgen, och idag har jag varit på kalas.
Min älskade lillasyster Nellie fyller 10 år idag. Så hon fick lite paket o så av mig förut.


Bilden är från förra året på hennes födelsedag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0