Pagnolin säger godnatt

Nu är det nog dags att ta med sig Svea in till sängen för att sova.
Vet inte vad hon har hållit på med här ikväll. Gått och smygit på mig och kollat konstigt på mig.
Nu sitter hon mitt på golvet och bara stirrar på mig.
Sjunger jag så illa verkligen?!

Var jätteorolig idag att jag skulle bli jättedålig och inte kunna åka bort nu i helgen.
Halsen gjorde så fruktansvärt ont imorse. Men peppar peppar ( ta i trä ) så är halsen hyfsat bra nu.
Är väl för att jag har ätit upp en halv påse med FishermansFriend.

Åker bort nu i helgen till Eksjö, ska bli så underbart att äntligen träffa dig igen!
Får väl se vad jag kommer göra imorgon innan jag går till tåget.
Om jag känner mig själv så kommer jag springa stup i kvarten på toaletten och kissa.
Beror helt på om jag kommer vara nervös, men antar att jag kommer vara det.

Sen får ni hålla tummarna för mig nu.
Var på arbetsintervju förut och hon ska ringa mig imorgon eller på måndag om jag får jobbet.
Gud vad skönt om jag får det, så slipper jag gå runt här hemma och inte göra någonting...

Godnatt med er nu iallafall! För nu ska Pagnolin sova
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0