Tacomys och Let´s Dance

Godmorgon på er !!

Fast egentligen började min morgon redan vid 7, huu!
Var barnvakt åt min lillasyster igår, och vi myste till det med tacos och Let´s Dance.
Mamma och pappa var ute och dansade, det är Dansbandshelg här i Skövde. Såklart att dom ska ut och roa sig lite, så då fick jag och Nellie mysa :)

Sov över hemma i Skultorp och blev väckt vid 7 för att Nellie ska spela fotbollscup idag.
Snaaark! Jag somnade om och dom väckte mig precis innan vi skulle åka.
När jag kommit hem gick jag och la mig direkt, så skönt att somna om igen.

Nu väntar jag på att familjen minus Annie ska komma och plocka upp mig, för vi ska åka till Jönköping och hjälpa min syster Emelie att flytta. Hur många gånger har du flyttat i jönköping nu, hm.... jag tror att det är 5.e gången på 3 år. Undra om jag kommer bli likadan, haha!

Ni får ha en kanonbra dag, så hörs vi. Ikväll blir det nog fest om jag inte kommer hem allt för sent.
Puss på er
Matilda
2010-02-27 @ 23:12:19
URL: http://www.matildasalmen.com

mysigt med lillasystersvaktande (världens längsta ord?) och tacos!

hoppas flytten med andra systern gick bra idag nu då!



vad gullig du är, tack så jättemycket! nu blev jag glad!

stor kram till dig, och tack detsamma! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0