31 December 2010

Gud vad detta året har gått så sjukt snabbt.
Jag har bott i min lägenhet i 1 år. Va, ett helt år?
Känns som det var några månader sedan som jag flyttade hit.

Det var nyss vår och jag gick runt och funderade på vad som skulle hända med mitt liv. Med jobb och kärlek.
Jobbet fick jag, en 75% tjänst på Hemavdelningen på Åhléns. Jag fick vara kvar på stället som jag varit på i 2½ år. Det kändes helt underbart att veta att, nu har jag ett fast jobb. En fast inkomst.
Och det där med kärlek. Det hittade jag i somras. Den var helt underbar.
Jag var jättelycklig och jättekär. Sen gick något snett, och jag var tvungen att göra slut.
Det känns som det var nyss det också, men det är 3 månader sedan.

Vart har året runnit iväg någonstans?

Det var ju ingen årsresumé som jag skulle skriva. Skulle bara skriva att året har gått så sjukt snabbt.

Jag hoppas på att 2011 kommer gå lite långsammare.
Och jag hoppas också på att 2011 kommer bli ett fantastiskt år.
Det ska ju börjas med 1 veckas semester i Åre :)

Fast... Sista dagen på detta året, 31 December 2010 hade kunnat vara bättre.
Jag mår sämre idag. Såklart.
Håller på och tvättar, och såfort jag ställer mig upp så snurrar hela huvudet.
Hoppas jag orkar ta mig upp och fixa iordning mig och åka iväg till mamma och pappa senare, för ligga i sängen och fira nyår tänker jag INTE göra. Nej nej nej!!

Ska dricka mera te så halsen blir lite bättre. Nu har båda mandlarna blivit stora som tennisbollar istället för golfbollar. Tänk er det! Nejdå, så illa är det väl inte. Men tjocka och svullna är dom iallafall.

Ska gosa med Svea lite nu så blir jag på bättre humör.

Puss på er allesammans !!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0