Måndagsbarn ( eller ondags? )

Nu har jag äntligen kunnat sätta mig ner och äta mat.
Har fixat iordning lunchlåda, baconlindad kyckling och bulgur. Supergott blev det! :)
Fast nu sitter jag och äter rostemackor, måste ju ha mat med mig till jobbet. Haha

Har verkligen jobbat varje dag nu denna veckan, och imorgon blir det jobb igen. 8-30 - 19.
Så jag ska nog gå och lägga mig om någon timme så jag orkar med hela dagen imorgon.

Jag vet att det har blivit dålig uppdatering och att jag inte har lagt upp bilder på det jag sagt att jag ska göra.
Men jag har helt enkelt inte orkat. Lovar ( eller nej, jag lovar inte. ) att lägga upp bilder i helgen och jag hinner och orkar.

Ha en kanon alla ni som läser trots att jag inte skriver så mycket!

Har haft denna låten på hjärnan enda sen jag vaknade imorse, så var bara tvungen att lägga upp den här.

simone
2010-05-01 @ 16:07:37
URL: http://fattybom.se

Tjo pauline, firar du valborg idag? Här blir det lugnt tror jag, blev firande igår istället :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0