Åhlénsfest :)

Jag börjar bli frisk nu känner jag. Är fortfarande snuvig och har kråkröst, men ändå är det sjukt mycket bättre än vad det har varti tidigare i veckan.

Märkte förut när jag var på barnvälsignelse för mitt kusinbarn Max att min kamera har pajjat.
Jag har en knapp på min kamera som man drar fram och tillbaka för att kunna ta kort, filma och kolla på bilderna. Och den har på något sätt låst sig, så jag kan inte flytta den... Jättetråkigt!
Den är vid märket " Kolla på bilder " fast jag kan ta bara ta kort.
Så det är ju tur det att jag fortfarande kan ta bilder, men man vill ju gärna se bilderna och kunna filma också.
Får hoppas på att det går att fixa den knappen.

Igår var det iallafall utgång med jobbet.
Vi var och åt först på restaurangen Mangos. Jag älskar deras mat !! :D
Sen gick vi vidare hem till Behnaz för lite förfest. Superkul var det.
Vid 12 så gick vi in mot stan och Bogrens, där det blev dans med hela Skövde typ. Det var jättemycket folk ute igår. Konstigt då, när det var löning och att det är Bogrens dom flesta går till här i Skövde.
Vi lyckades gå förbi hela långa kön och komma in gratis igår. HELT UNDERBART!
Man har sina knep, hahahaha ;)


Detta är Åhlensgänget, dock inte alla men dom som var med ute och åt iallafall!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0