Kycklinggryta med bulgur

Hej på er!

Sitter och lyssnar på världens underbaraste låt med världens underbaraste artister.
Ska leta upp den på Youtube sen så ska ni få höra.

Äter en jättegod kycklinggryta som jag har gjort.
En kycklinggryta med curry,lök och röd paprika. Mums!
Till det har jag bulgur och ruccolasallat.

Svea väntar ivrigt på att jag ska ta med henne ut. Har lovat henne det efter maten.
Eller ah, om hon nu fattade vad jag sa förut.
Men Matte ska vara snäll idag. Hon behöve verkligen springa av sig nu.

Tänkte visa en fin bild som en kille tog på mig, Sabina och Richard i lördags när vi var ute.

Malin
2009-09-30 @ 16:01:53

Pärvo! Måste säg att ditt hår är gööörsnyggt ju! :) Fem av fem toasters! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0