Lite dött här va?

Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit så mycket det senaste.
Känner att jag inte har något vettigt att skriva.
Egentligen borde jag inte skriva nu heller, men tänkte bara säga det. Haha!

Idag har jag pluggat teori, shoppat lite på Åhlens och varit ute på en promenad med Svea och en kompis.
Jag och Svea är helt döda just nu så det får bli en tv-kväll i soffan för oss.
Hon ligger iofs och sover, så får väl tala för mig själv.

Det är Sveriges fulaste hem nu. Och ja, faktiskt. Det är Sveriges fulaste hem.
Jättefult kök.
Och sen är det Grannfejden och efteråt Roast på Berns.
Så soffan kommer ha sällskap och jag kommer ha sällskap några timmar framöver.

Nu vet ni detta iallafall. Jag skriver när jag orkar.
Lär ju iallafall skriva på Lördag. För då fyller jag 20 ÅR !! :D
Tobias
2009-10-26 @ 22:14:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Haha jag säger ju det, därför jag skriver upp så att jag kommer ihåg vad det nu var jag skulle blogga om ;D

Tobias
2009-10-27 @ 22:42:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Jag får inte berätta först december typ, men jag säger oavsett hur det blir :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0