HappyHappy

Hejsan på dejsan!

Tänkte berätta en sak för er. Som ni kanske borde veta vid detta laget.
Meeen. Det är bara EN DAG KVAR TILLS JAG FYLLER 20 ÅR !!
En dag. Fattar ni. Shieeeet.

Så ni kanske till och med kan lista ut vad jag ska roa mig med hela dagen?
Städa, städa, städa och tvätta.
Lite småsegt och faktiskt inte så jättemycket att städa.

Men ska ta och rensa lite bland saker, få undan på skorna och jackorna så att det finns plats åt min släktingar när dom kommer hit imorgon.
Det ska verkligen bli suuuuperkul detta.
Kommer vara fullt hus hela dagen imorgon. Hihihihi!

Och en till sak som jag vill berätta för er är:
JAG HAR KLARAT UPPKÖRNINGEN !!

Fast jag kuggade på uppskrivningen igår. Så det är bara att göra om den igen.
Det klarar jag ! :)


Såhär glad är jag idag! Gladare blir jag imorgon. Weeeehooo...

Oskar Wernersson
2009-10-30 @ 11:48:28
URL: http://osskie.blogg.se/

Grattis i förskott till körkortet och 20-årsdagen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0