Seg dag

Jag har verkligen ingenting att skriva idag heller. Fattar inte varför jag känner så för.
För jag har verkligen ingenting att göra, så då skulle det ju vara perfekt att skriva något.

Har iallafall ägnat dagen med att ligga och läsa i 1½ timma, sen vid 12 beslutade jag mig för att gå upp och äta frukost. Jag kan ju inte ligga i sängen hela dagen.
Sen såg jag mitt köksgolv hur äckligt det var. Haha! Så dammsugaren åkte fram, och tvätten sorterades.
Så har haft en sån fruktansvärt tråkigt städ-och-tvätt-dag idag. Blä!

Får hoppas på att humöret blir bättre till imorgon.
Nu ska jag mysa med min älskling iallafall!

tove
2009-11-30 @ 19:22:57
URL: http://thowee.blogg.se/

yes! gör ju det. speciellt vid jul :) låter som att du haft en otrooooligt händelserik dag, haha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0