Nu ska jag inte säga förlåt... Eller?

" Förlåt förlåt förlåt förlåt..... bla bla bla " Haha
Samma visa igen. Haha

Men jag orkade och hann inte skriva något igår. 9 . 19.05 jobbade jag igår, så jag var trött när jag kom hem.
Var inte hemma så länge, för jag gick till Michael vid 8. Han fyllde nämligen år igår. Grattis :)
Så han fick en liten present av mig. Tur att han gillade den.

Och nu hinner jag egentligen inte skriva. Dock är jag ledig idag. SKÖNT. Men jag har planerat lite saker idag.
Ska nämligen gå till Aspö nu. Vet ni vad jag ska göra där?
Träffa mina små söta godingar till småbarn.
Småbarnen ifrån förskolan som jag var fröken på i vintras. Mysigt ska det bli.
Vi ska mysa med djur och så. Hihi...
Har sagt att jag ska komma halv 11 - 11. Så det är väl bäst att jag börjar traska lite nu då.
Det är en bit dit bort så.

Men vi hörs sen. Är nog där till 1 ungefär :)
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0