Gullungar, och nya ungar

Hej på er !!

Idag är jag trött. Ville bara ligga kvar i sängen och sova.
Men men.. Nu är det jobb som gäller. Yippie ;)

Igår så var det jättemysigt. Mina små barn blev helt tokiga när dom fick synd på mig.
Tilda sprang fram till mig och bara slängde sig om mig.
Vad jag har saknat henne !!
Alla andra också. Barnen blev helt tokiga i mig. Gullungar :)

Vi träffade på grisar, får, kaniner, hönor, getter och kossor.
La märke till igår att kossor är ju så otroligt söta ju. Riktigt söta :)

Något som mer är sött är .... Att vår kanin hemma i Skultorp har blivit mamma.
Hon födde 4 stycken små söta kaninungar igår.
Tur att jag ska hem till Skultorp imorgon. Så jag får se dom som liven.
Riktigt gulligt med kaninungar. Tydligen så är det 3 stycken av dom som är ljusa.
Hihihihi... Jag vill se dom NU :)

Fast nu kan jag inte :/ För nu ska jag sticka till jobbet.
Ha det bra. Vi hörs sen :)
PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0