Nu är det dags för träning!

Nu blir det träning för min del, tillsammans med Mathilda!
Vi ska få gå med en som ska visa oss lite maskiner o så. Det ska faktiskt bli riktigt skönt.
Dock är jag fortfarande proppmätt, så hoppas jag inte får håll om jag ska springa på rullbandet.
Ääsch ;)

Synundersökningen gick föresten bra. Det hade inte ändrat sig någonting !
Fast en sak som jag blev lite .. fundersam över. Var att när jag var klar så säger hon : Aah, så jag tar bara betalt för synundersökningen idag.
" Va? Jag har ju det på autogiro ! "
Då sa hon att dom brukar alltid ta det på autogiro när man köper ett helt linspaket o så. Men eftersom jag redan har så pass många kvar hemma, så jag inte behöver ta ut ett årspaket med linser så tar dom bara betalt för synundersökningen direkt. Och den ligger på 450 :- !!
Hade inte pengar till det, så dom skulle dra det på autogiro sen ändå, när jag har hämtat ut mitt linspaket om några månader. Skumt .. Men men. Det löste sig ju iallafall :)

Nu kommer Mathilda snart och plockar upp mig, så bäst att stänga av datorn.
Vi hörs sen! PUSS

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0