En fullspäckad dag

Vilken dag det har varit. Har inte suttit stil en sekund typ. Haha :)

Har tvättat 2 maskiner med tvätt, sen så har jag storstädat hela lägenheten,
När jag blev klar med det gick jag och pantade flaskor och pasade då även på att handla lite.
Sen blev det stressigt så fick ställa mig och laga mat. Makaroner och falukorv. Mums Annie,eller hur ? ;)

Har lite kvar, och sen är det bråttom igen. Ska vara på synsam om 20 minuter ..
Undra om synen har ändrats något. Men det tror jag inte.
Sen blir det hem snabbt igen och byta om till träningskläder.

Egentligen så ÄLSKAR jag sådanahär dagar. Där man har saker att göra hela tiden.
Istället för att bara ligga i soffan och bara låta dagen rinna iväg ...
Men nu måste jag skynda mig. Vi hörs efter Synsam! PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0