Sol sol sol, och åter igen SOL !!

Hej på er !!

Tänkte mest bara skriva att jag lever. Det blir inte så mycket datorn nu direkt.
Solen lyser, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då. Eller hur ?

Så jag ska snart iväg och sola och bada någonstans med Putte ifrån Jönköping.
Inte så jättekul att sitta på balkongen och sola hela semestern kanske.
Ja, ni hörde mig. SEMESTER !!
Det fick jag i lördags. Så skönt.

Så nu ska jag inte jobba en enda minut, under 2 veckor :)
Riktigt riktigt skönt.

I förrgår så tog jag årets första dopp. I Sjötorpa.
Och igår så låg jag vid Simsjön med familjen, och badade även där.
Så ja, om det fortsätter såhär lär väl jag se ut som ett russin snart. Hahaha.

Nej, men nu ska jag nog dra mig. Menn 12 - 13 skulle han komma, så det borde ju vara typ nu då.
Hejsvejs!


Självklart åker jeansshortsen på idag !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0