Mycket text, jag varnar er !

Hej på er !!

Jag kan inte säga så mycket mer än ....

SOFFA !

Hahaha . Jag har bott i min soffa idag. Först sov jag till 11 ( shit, jag gick och la mig vid 12 ) , så jag har varit TRÖTT hela dagen. Så det har varit soffan som sagt.
Kusin Fredrik kom förbi och hämtade ett brev. Smartäääss Pauline som kom på det när han skrev till mig på msn att Juuuste, det skickades ju hem ett brev hit som var till honom ..
Så han kom förbi och hämtade det, och öppnade. Räkning, och det var sista betalningsdagen.. IDAG!!
Puuh. Pinsamt det hade blivit annars.

Sen så blev det tvättstugan, två maskiner. Och där blev allting fel !! Suck.
Körde min tvätt, men SMARTÄSS igen, så hade jag lagt i min gråa bomullströja bland mina svarta kläder som DRAR ÅT sig ALLT !!
Vem tror ni fick grå-svarta kläder i ALLT ? Hahahaha.
Mina svarta jeansleggins är inte svarta längre. För dom är fulla av grått ludd !!
Vet dock inte hur jag ska få bort detta :S Det hjälper väl inte att tvätta dom igen eller?

Sen iallafall när jag hängde in all tvätt i torkskåpet och lät dom hänga där några timmar, så skulle jag ner och kolla om det hade torkat. Då hade SMAAARTÄÄÄSSET innan mig satt på kalluft i torkskåpet istället för varmluft.
Då torkar kläder VÄLDIGT SNABBT VA?  Hahaha.
Och ja, jag kunde kollat upp det innan så att det var värme. Men det förväntar man sig ju nästan att det ska vara varmluft i ett torkskåp.
Så ... 2 maskiner tvätt blev torra och klara vid 7. Och jag började vid 2. Kul ? NEJ ;)

Nu blir det dusch för min del! Är helt slut ( fråga mig inte hur !! ) men ah, det är äckligt varmt i min lägenhet
Kan det vara för att det är varmt ute ????
En poäng till Pauline. HAHAHA..

Mycket svammel här ifrån. Men ibland är det kul att skriva av sig.
Och ibland, då här jag helt ordtom. Därav den dåliga uppdateringen nu för tiden.
Men har inget speciellt att skriva om längre. Det händer inte så mycket med mitt liv nu för tiden.
Semester ja .. Sol och Bad. Och sen då ?

Åker till Stockholm på måndag iallafall. JAG LÄNGTAR !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0